Werkplekbeheer
Wij hebben een Remote Managementtool (Naverisk) aangeschaft om 24-7 uw systemen te monitoren op software updates die nodig zijn en tevens ontvangen wij rapportages over de werking van uw systeem.
Beheer en Support werkplekken
Voor het beheer van een reguliere Windows werkplek (incidentele aanpassingen, onderhoud en support) verwachten wij gemiddeld 0.5 uur per werkplek per maand nodig te hebben. Hiervoor zal grotendeels gebruik gemaakt worden van Remote Support. Periodiek zal een bezoek op locatie worden ingepland om grotere aanpassingen door te kunnen voeren.
U kunt hierbij denken aan:
- Het installeren en instellen van updates van het besturingssysteem;
- Het installeren en instellen van hard- en software;
- Up-to-date hebben en houden van de anti-virussoftware;
- Het beantwoorden van technische vragen, gemelde problemen onderzoeken en oplossen;
- D.m.v. Remote Assistance gebruikersondersteuning op afstand.
Beheer en Support Server
Om uw serveromgeving continue beschikbaar te houden en daarmee uw bedrijfsactiviteiten soepel te laten verlopen is regulier en preventief onderhoud aan uw server noodzakelijk. Wij beheren uw server waardoor u zich kunt blijven focussen op uw core-business.
Denk hierbij aan:
- Het beveiligen van toegang tot uw server
- Periodiek preventief onderhoud
- Het bijhouden en installeren van de nieuwste softwareupdates
- Het instellen en monitoren van backups
- Het beschikbaar maken en houden van de diverse netwerkdiensten van de server (data/email)